پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229124
احضار فرماندار گلپايگان از سوي استاندار اصفهان؛ ارائه توضيح درباره برخورد با يک خبرنگار
تاریخ انتشار : 1396/11/11 09:18:39
نمایش : 1496
استاندار اصفهان در پي برخورد ناشايست فرماندار گلپايگان با يکي از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي، فرماندار اين شهرستان را براي ارائه توضيحات احضار کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن مهرعليزاده پس از انتشار تصاوير برخورد ناشايست فرماندار گلپايگان با يکي از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي اين شهرستان، وي را احضار کرد.

قائديها، مديرکل روابط عمومي استانداري اصفهان با اشاره به اتفاق صورت گرفته در شهرستان گلپايگان اظهار داشت: استاندار اصفهان بلافاصله پس از شنيدن اين موضوع ضمن نکوهش اين رفتار ناشايست، خواستار پيگيري موضوع شد. استاندار اصفهان اعلام کرد «وظيفه خود مي‌دانم از برخورد صورت گرفته از سوي فرماندار گلپايگان با اين خبرنگار کرده، پوزش بطلبم.»

وي با اشاره به ضرورت تکريم ارباب رجوع و توجه به رسانه‌هاي گروهي افزود: استاندار اصفهان بارها بر موضوع تکريم ارباب رجوع تأکيد کرده و عصر امروز نيز خطاب به فرمانداران استان اعلام کرد «لازم است از فرصت استفاده کرده و از همه مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان و فرمانداران موکداً مي‌خواهم در پاسخگويي به ارباب رجوع به‌ويژه اصحاب محترم رسانه که به دليل اهميت وظيفه و جايگاهشان از احترام ويژه‌اي برخوردار هستند، بايد ادب و اخلاق را رعايت نموده و تکريم مردم را بر هر امري مقدم بدانند»

مديرکل روابط عمومي استانداري اصفهان درباره رفتار ناشايست فرماندار گلپايگان با يکي از خبرنگاران گفت: رسانه‌ها به عنوان پايه دموکراسي همواره و در همه صحنه ها يکي از پيشروترين نيروهاي جامعه مدني براي پاسخگو نمودن صاحبان قدرت و چشم بيناي جامعه در نظارت بر عملکرد مسئولان هستند.

وي افزود: آموزه‌هاي دين مبين اسلام که افتخار پيامبر بزرگ آن، پايبندي و اشاعه مکارم اخلاقي بوده و براي همه مسلمانان فصل‌الخطاب رفتارهاي اجتماعي بوده و اين مهم براي مديران دولتي از اهميت بيشتري برخوردار است.

قائديها خاطرنشان کرد: استاندار اصفهان عصر امروز و پس از شنيدن اين خبر بلافاصله دستور احضار اين فرماندار و بررسي موضوع را صادر کرد و به زودي نتايج اين مسئله اعلام مي‌شود.

منبع: تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html